Sunday, September 20, 2015

סיפור בסיבוב



כשיש חיבור מחייך, קל לזרום איתו נכון? ;) 

יש ואני שומעת: ״אפילו את טבעת הנישואין 
שלי אני לא עונד, אז טבעת?? 
באמת זה לא בשבילי, זה פשוט לא אני.. ״

משפט זה אינו עוצר אותי מלמכור לאותו האדם, הוא רק גורם לי להתאמץ קצת יותר 
בלתת משמעות עבור הטבעת שאליה אשמח שיתחבר.

איפה שהוא בדרך נבראו גם אלה שהמציאו ייעודים שונים לטבעות על ידי סיפור טוב.

כמו שאני יוצקת משמעויות למטבעות,

טבעת טבעת וסיפורה שמסתובב..

המפורסמת בהן זו טבעת הנישואין שמראה מחוייבות בין בני הזוג.

לפניה קיימת טבעת האירוסין שמסמלת חזרה גנרלית.  

יש גם טבעת תפילה עם טקסט מברך

וטבעת קולאג׳ שמורה על סיום לימודים, 


טבעת ספורטיבית שאומרת: אליפות! 

וטבעת חברות אירית בשם קאלאדך

שמעתם עליה לא?! ;)

טבעת חותם עם סמל שמובלט 

וטבעת מצב רוח עם צבעים משתנים

ועוד ועוד ועוד

קשת של טבעות כוונה בנמצא 
וסמוכה אני שהזכרתי רק קמצוץ מהקיים...

 ומה עם אלה שעוד בדרך?

תגובות מעשירות בדבר סגנונות שלא ציינתי או כאלה שצצים לכם 
בראש תתקבלנה בזרועות פתוחות 
...;)

בברכת טבעת בול פגיעה 

נועה תם
























http://noatamcoinjewelry.blogspot.co.il/2014/04/when-ring-and-finger-come-together.html?m=1

9 comments:

  1. כמו תמיד! קצר, קליל, קולע, לעניין ומרענן
    כיף לקרוא אותך אהובה

    ReplyDelete
  2. יש טבעות שמסמלות השתיחות לקבוצה מסויימת כמו קבוצה של אופועניים או קבוצת גלישה
    בהצלחה נועה
    איתן שחם

    ReplyDelete
  3. Fingerprint tale

    Like the rings of a tree
    Etchings of time
    DNA carved
    Scarred for life
    Records of passage
    Through life and death
    Curved, grooved lines
    Connective tissue of existence
    Individuality
    Personal persona
    Pointing truth of whom
    And whereabouts without moving
    :)) keep rocking Lady Tam

    ReplyDelete
  4. מהממת כמו תמיד!!! ❤️❤️❤️❤️

    ReplyDelete
  5. לאחרונה קיבלתי טבעת שעוברת מדור לדור, סבתא לבת, לנכדה וכו׳
    וכמובן שאשמח לקבל טבעת מיוצרת מוכשרת מאוד!!!

    ReplyDelete
  6. איזה כיף לפתוח את הבוקר עם טבעות של אהבה 💖אלופה

    ReplyDelete
  7. איזה כיף לפתוח את הבוקר עם טבעות של אהבה 💖אלופה

    ReplyDelete
  8. מאמר מקסים, מאוד אהבתי וגם את העבודות שלך נועה,
    המון הצלחה :)

    ReplyDelete