Sunday, September 29, 2013

חיבורים אנרגטיים

 חיבורים אנרגטיים

הלוואי ויכלתי להיות בחיבור עם כל האנשים שנקרו בדרכי ונגעו לי בלב , אמן שיכלתי למצמץ בעניי ולקפץ אל מקומות שמושכים אותי בין רגע, אם רק היה לי את כל הזמן שבעולם לקרא את כל מה שממש מסקרן אותי...
בטוח הייתי כבר תולעת -!)

כל כך הרבה שאלות מקפצות בראשי, ממש מתחרות בניהן מי יותר חשובה ומי תיקח את הקפיצה...

מה הולך עם הזמן,הוא ניתן להגדרה? האמנם קצוב הוא?

אז אני קוראת ולומדת שזמן מובחן על ידי שינוי ותלוי בו.
וגם, שהוא בהכרח יחס בין שתי תופעות או יותר, ומשכו תלוי בנקודת הייחוס של המודד ובמיקומו כלפי המאורע שנמדד
וכן חיינו קצובים בעולם הזה לכך וכך שנים, אי אפשר לקנות זמן וערכו לא יסולא מפז. 

ועוד שאלות ממשיכות לקפץ, מה הסיפור עם האנרגיה והאם היא מוגבלת?

אז אני ממשיכה ולומדת שאנרגיה היא גודל פיזיקלי סקלרי, שמציין את כמות העבודה היכולה להיעשות על ידי כוח וגם שאיננה מוגבלת,האנרגיה הינה אינסופית ומשנה את פניה ללא הרף.

עובדה מחייכת היא, כי חוק שימור האנרגיה קובע שאנרגיה לא נוצרת ולא נעלמת, היא משנה את צורתה, מסוג אנרגיה אחד לסוג אחר.

מאגרי אנרגיה רבים זמינים והלמידה עלינו, מאיפה וכיצד נחדש את כוחותינו,מתי נעצור להרגע, איך ננשום עמוק לרווחה, על מה נתעכב ולכמה זמן ..ולא פחות חשוב מתי נשחרר ומתי נמשיך הלאה.
המצאת סדר חשיבות נכון ובריא של פיזור האנרגיה הינו הכרחי,יחד עם הסדר נוכל לממש את פוטנציאל היכולת שלנו למלא, להתמלא ולאפשר לעצמנו להתנהל בצורה פרודקטיבית יותר.

בעולם החדש של היום ,מתרבים חילופי האנרגיה ללא מגע פיזי ,יותר ויותר חברויות צומחות מבעד למסכים כשהצורך למפגש אמיתי הולך ופוחת.
 אין הדבר אומר שהעומק והטיב ירדו, אלא שפשוט הצורה השתנתה , מה גם שיתרון עצום מתווסף אל חיבורים מבעד למסך והוא ,גישור על מרחק גאוגרפי.

בילדותי, אני זוכרת את הספר ״ על כל שאלה תשובה״ ספר שחיכה לי בסופי השבוע בבית, במושב אצל סבא וסבתא .. כל כך הרבה שאלות היו לי שלא תמיד מצאתי את תשובתם בספר, וגם אם כן נמצאה ,היתה זו לאחר חיפושים נרחבים.
היום , ככל שאני יודעת יותר ,אני מודעת לעובדה שהידע שלי הוא רק כמה טיפות באוקיינוס הגדול, של הידע הידוע שקיים.
מדהים כמה מהר התרגלתי לכך שתשובות לשאלות אני פשוט מקבלת עם כמה לחיצות על מסך כזה או אחר, ויקיפדיה וגוגל ספקי האינפורמציה שעדיין בעניי בלתי נתפסים, לא צריך לעבוד קשה מידי כדי לדעת, רק צריך באמת לרצות.

זוהי הלמידה שלי וכך אני עושה את הדוקטורט שלי על מטבעות העולם.

בכנות שלכם
מסוחררת מידע 
נועה תם

14 comments:

  1. נעה את כל פעם מחדש מדהימה אותי מחדש ביכולות הכתיבה שלך הצורה שבה את מעבירה את האנרגיה שלך במילים !!!! תודה לך

    ReplyDelete
    Replies
    1. 💚ענתי תודה לך שאת ממשיכה וקוראת את מה שאני כותבת ומפרגנת לי כל כך את נותנת לי אנרגיה להמשיך ולכתוב. אוהבת

      Delete
  2. נועה כל פעם שאני קורא דברים שאת כותבת מתרגש מחדש ואף לחלוחית נגרת מעיניי מאוד אהבתי

    ReplyDelete
  3. Very Nice, now we found a new talent you possess

    ReplyDelete
  4. היי נועה זאת הפעם הראשונה שאני קורא את המאמרים שלך ואת האמת אני לא מופתע מדרך הכתיבה שלך והיצירתיות שלך הקלעחות והיכולת לחבר כמעט כל אחד לדרך שלך בחיים ולאנרגיות המדהימות שאת מעבירה דרך כמה משפטים שכל אחד מכיר מהחיים שלו וכמובן משפטים חדשים שמלמדים אותנו עוד קצת על העולם על החיים וכמובן על מה היא אנרגיה,והקטע הוא שהשעה אצלי בישראל היא 7:30בבוקר גם עם היו משלמים לי בשביל לקרוא בשעה כזאת אין מצב שהייתי מסכים,אבל משו אצלך גרם לי פשוט לפצוח את המאמר ולהתחיל לקרוא....וזה שימח אותי מאוד
    ולגביי הטבעת ביום שישי נתתי אותה לצורף להגדיל אני מאמין שביום שישי אני אסע להביא אותה אז בנתיים נשיקות וים של אנרגיות חיוביות..רועי כהן

    ReplyDelete
    Replies
    1. רועי !---)) עשית לי את הערב עם המילים המתוקות ועם הזרימה שלך ועוד בבוקר וואו איזה כבוד !!יאללה אני רוצה לראות את הטבעת עליך !!! מה נאמר על יום השישי שבו הושלמה הבריאה טוב קצת נסחפתי אבל למה לא..?

      Delete
  5. נועה מאמי .. את יודעת כמה אני אוהב אותך ואת עבודותיך ..ועכשיו גם את הכתיבה ... אני באופן אישי פחות מתחבר לעניין האנרגיה כנראה החומר דואג להעסיק אותי יותר מידי .. את זן נדיר מאמי ואני מקווה שעולם החומר הזה לא יבלע אותך
    מת עליך

    ReplyDelete
    Replies
    1. איזה יפה אתה כותב ערני הצחקת וריגשת כמו תמיד ") מחכה לספר.. סכנת בליעה לא קיימת ;)יותר מידי שנים אני ג'יפסי. אוהההההבת

      Delete
  6. וואו.. מהמם!!!
    הדברים כ״כ נכונים..
    הכתיבה שלך ברורה ומהנה :-)
    אכן אנרגיות משודרות בדרכים שונות.

    ReplyDelete
  7. אויייי נועלה, מקסימה אותי כל פעם מחדש!! קלילי וכיפי לקריאה:)

    ReplyDelete
  8. אהבתי!! כתיבה קולחת, זורמת, מעניינת ואנרגטית למכביר:) תמשיכי

    ReplyDelete
  9. אני לא מופתע רק נפעם.
    יושב ומחייך מול המסך נהנה מהכתיבה, מהמילים שאת בוחרת.
    מטולטלת, לא רק שעניין אותי המאמר הקצר, גם יכולתי לראות אותך יושבת איי שם באמריקה הצפונית וכותבת שורות אלו.
    כל כך יפה!

    מתגעגע כל כך...

    ReplyDelete